مدير اجرايى اداره كل مسكن و شهرسازى:طرح با ارزش كتابخانه‌ي 18 متري ضد ارزش شده است

مدير اجرايى اداره كل مسكن و شهرسازى گفت: مطالعات طرح كتابخانه 18 متري واقع در بلوار بسيج از 13سال پيش و عمليات اجرايى آن از 10 سال پيش شروع شده ا ست.

عباس دره زرشكي اظهار داشت: افرادى كه در حال حاضر به احداث اين كتابخانه ايراد گرفته‌اند در گذشته به نوعى دست اندركار بوده و از اين طرح اطلاع داشتند.

وى تصريح كرد: در گذشته اين طرح به عنوان فعاليتى با ارزش براى احياى بافت شهر آغاز شده بود ولي امروز به عنوان كارى ضد ارزش قلمداد مي‌شود.

مدير اجرايى اداره كل مسكن و شهرسازى ادامه داد: در حال حاضر وزارت مسكن و شهرسازى و وزارت ميراث فرهنگي كشور مشغول بررسي وحل اين موضوع هستند.

دره زرشكى خاطر نشان كرد: اين طرح در گذشته در اداره كل طرحهاى عمرانى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى تصويب شده بود و اين تصويب زمانى بود كه سازمان ميراث فرهنگى زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى بود.

وي افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى اين كار را آغاز كرده و بعد از انجام 20 درصد آن، ادامه كار را به اداره مسكن و شهرسازى واگذار نمود و با وجود عدم اعتباربعد از يك سال تامين اعتبار شد.

مدير اجرايى اداره كل مسكن و شهرسازى در پايان تصريح كرد: حدود يك سال و نيم است كه احداث كتابخانه به صورت معلق در آمده است.

منبع:ايسنا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا